"Karda yürür izini belli etmez. Hiç arkadaşı yoktur. Sevgilisi de yoktur. Hiç farkında değildir bu özelliklerinin. Yaşamayı sever o. Kendine ait sorunları vardır elbette ama "hayatı zehir etmeye değmez" der onlar için. Yeni güne uyandığında dünü unutur. Dün eski ve yanlıştır; dün haksız ve yorgundur. O, yarına güvenle ve neşeyle bakar. Belleksiz yaşar kısaca. Hiç farkında değildir bu özelliklerinin. Yaşamayı sever o."
Soru 1: Yukarıdaki paragrafta anlatılan kişi bir duvar işçisiyse, duvarı genellikle yalnız örmeyi mi işbirliği içinde örmeyi mi tercih eder?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
KİRALIK KONAK: EDEBİYATIMIZIN ÖZGÜR KADIN DÜŞMANLIĞI
Bizim edebiyatımızda kadının görünme biçimi başlı başına bir sorundur. Halk şiirinde ve divan şiirinde ideal kadın edilgin ve suskundur. Ta...
-
HOOGSTRATEN, Samuel van View of a Corridor c. 1670 Oil on canvas, 103 x 70 cm Musée du Louvre, Paris Ağaç kovukları, mağaralar ...
-
ah bellek, acı bellek! hem arısın sen hem kim bilir hangi gülden kalma diken? Hilmi Yavuz Roman türünün bütün gereklerini kusursuz biçi...
-
Bu yazı, Ekim 2020 Varlık Dergisi'nde yayımlanmıştır. Franck Vidal/ L e regard des autres Ormanda dolaşırken Kral Midas, Silenos’a “İns...
Duvarı işbirliği içinde örer.
YanıtlaSilÇünkü ördüğü duvarı kendi çevresine öreceği için yardım alır ve duvar bittiğinde dünü unuttuğu gibi duvarı örenleri de unutacak ve sevdiği şekilde yaşamaya devam edecektir.
Duvar örer izini belli etmez o. Bşkalarıda vardır yanında ama aldırmaz yaşamayı sever o.
YanıtlaSil